بازدید 14660
کالدرون، دو بازی از سه مصاف بزرگ نیم‌فصل را باخت / اخراج استراماچونی و سندروم دقایق آخرِ استقلال؛

گزارش زنده| ذوب آهن ۲ - استقلال ۲: کامبک علیمنصور روی بازگشت دقیقه۹۰ آبی‌ها / پرسپولیس صفر - سپاهان ۲: قلعه‌نویی، انتقام خودش و استقلال را گرفت و صدرنشین شد - جشنواره دورقمی کارت‌های داورجنجالی - برق‌گرفتگی یک خبرنگار در ورزشگاه!

در تهران؛ پرسپولیس کالدرون در هفته پنجم لیگ، دومین شکست فصل را هم مقابل یک مدعی دیگر پذیرفت تا از سه بازی حساس پیاپی در ابتدای لیگ فقط در یک جدال برنده باشد. در اصفهان؛ گل دقیقه ۹۰ اسماعیلی هم باعث پیروزی استقلال نشد و تیم علیمنصور، گل تساوی را زد تا آبی‌ها با سرمربی اخراجی ایتالیایی شان، بار دیگر از سندروم دقایق آخر رنج ببرند و همچنان در حسرت برد بمانند. چهارگل این بازی در بیست دقیقه آخر زده شد.
کد خبر: ۹۲۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 26 September 2019

دو بازی حساس هفته پنجم لیگ برتر نوزدهم ما بین اصفهانی‌ها و تهرانی ها، امروز هیچ بردی برای دو باشگاه پایتخت نشین نداشت و سپاهان در آزادی پرسپولیس را برد و به صدر جدول تکیه زد و استقلال نیز در دقیقه ۹۲، برد حیاتی اش را از دست داد.

به گزارش «تابناک ورزشی» در دیدار پُر برخورد پرسپولیس و سپاهان ـ که با قضاوت داور جنجالی، ۱۰ کارت زرد به همراه داشت ـ دو گل میهمان در دقایق ۸۰ و ۸۵ تکلیف برنده میدان و سه امتیاز را روشن کرد. امیر قلعه نویی با این پیروزی انتقام شکست در جام حذفی فصل گذشته را از پرسپولیس گرفت و از طرفی توانست تلخی شکست دربی را برای استقلالی‌ها کاهش دهد. در این بازی، از فوق واکنش های بیرانوند خبری نبود و او روی هر دو گل سپاهان که یکی از راه دور و دیگری از زاویه بسته زده شد، مقصر بود.

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد نادری (۸۳ - مهدی عبدی)، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی (۷۹ - حسین ماهینی)، مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور و جونیور براندائو (۷۷ - بشار رسن).

سرمربی: گابریل کالدرون

سپاهان: پیام نیازمند، شایان مصلح (۸۵ - محمدرضا مهدی‌زاده)، عزت‌الله پورقاز، جرج ولسیانی، مرتضی منصوری، امید نورافکن، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان (۶۴ - علی قربانی)، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی (۵۳ - محمد محبی) و کی‌روش استنلی.

سرمربی: امیر قلعه نویی

کارت های زرد:

وحید امیری (۲۰)،  سیامک نعمتی (۳۲)، محمدحسین کنعانی زادگان (۴۳)، علیرضا بیرانوند (۷۴) بشار رسن (۹۰) شجاع خلیل زاده (۹۴) از پرسپولیس 

مهدی کیانی (۴۳)،  امید نورافکن (۵۲)، گولسیانی (۵۴) و سعید الهویی مربی از سپاهان 

شاگردان قلعه نویی که در دقایق ابتدایی نیمه اول بازی را هجومی آغاز کردند، مثل مصاف جام حذفی سال قبل عطش خود را بعد از پانزده دقیقه از دست دادند و پرسپولیس سوار بازی شد، اما نیمه نخست بیشتر تحت تاثیر اعتراض‌های دو تیم به نحوه قضاوت کاظمی داور بدسابقه بازی بود. در نیمه دوم در حالی که پرسپولیس با طرح و برنامه مشخص تری در پی زدن گل برتری بود، شوت استنلی کی روش شاگردان کالدرون را شوکه و پس از آن گل استثنایی محبی تازه وارد کار را یکسره کرد.

برای یکی از معدود دفعات در سال های اخیر، بخش عمده صندلی های ورزشگاه آزادی هنگام برگزاری بازی حساس پرسپولیس و سپاهان که پارسال هم تعیین کننده قهرمان فصل بود، خالی ماند و این موضوع در کمال تعجب به بسته شدن سایت فروش بلیت مرتبط بوده است. در این باره شایعه شد که بستن زودهنگام سایت فروش بلیت، برای کنترل تماشاگران بوده اما این تدبیر باعث زیان مالی باشگاه پرسپولیس شد!

پرسپولیس در هفته پنجم لیگ نوزدهم با هدایت کالدرون، دومین شکست فصل را هم مقابل یک مدعی دیگر پذیرفت تا از سه بازی حساس پیاپی در ابتدای لیگ فقط در یک دیدار برنده باشد. امیر قلعه نویی که در جام حذفی با شکست خانگی مقابل پرسپولیس، آن باخت را مهندسی شده خوانده بود امروز در تهران، قرمز‌ها را مغلوب کرد تا در کنار گرفتن انتقام خودش، مرهمی هم بر زخم استقلالی‌ها بعد از شکست در دربی بگذارد.

شرح گل ها

دقیقه ۸۵: گل دوم برای سپاهان توسط محبی: بازیکن تعویضی قلعه نویی، با کنترل توپ درون محوطه جریمه و چرخش به سمت دروازه، با شوتی عالی از زاویه بسته بیرانوند را مغلوب کرد.

دقیقه ۸۱ - گل برای سپاهان توسط استنلی کی روش: شوت سهمگین و ناگهانی کی روش استنلی از پشت محوطه جریمه، به طاق دروازه پرسپولیس رفت و بیرانوند تنها نظاره گر بود.

درخشش جوان ملی‌پوش سپاهان مقابل گلرملی‌پوش پرسپولیس

نام محمد محبی را پیش از این در میان اسامی دعوت شده به اردوی تیم ملی و اردوی تیم امید ایران شنیده بودیم؛ بازیکنی که از ابتدای لیگ به عضویت سپاهانی ها درآمد و در نهایت توانست خود را به عنوان یکی از بازیکنان تأثیرگذار این تیم نیز معرفی کند. محبی امروز نیز به عنوان بازیکن جانشین پا به میدان گذاشت و توانست علاوه بر به هم ریختن خط  دفاعی پرسپولیسی ها، با یک ضربه دیدنی از زاویه بسته سمت چپ دفاعی پرسپولیسی ها دروازه این تیم را باز کند.

لحظات حساس

دقیقه ۹۳: نفوذ پا به توپ ترابی تا درون محوطه جریمه زرد‌ها با شارژ بدنی کیانی و سرنگونی این مهاجم همراه بود، اما کاظمی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۸۰: توپ گیری امیری از مصلح در زمین خودی و نفوذ سریع او تا پشت محوطه جریمه سپاهان با پاس به علیپور همراه شد و اگر پاس علیپور به ترابی می‌رسید، کار برای نیازمند سخت می‌شد، اما بی دقتی علیپور این فرصت را خراب کرد.

دقیقه ۶۵: شوت سنگین و زیبای نورافکن را بیرانوند با شیرجه عالی از درون دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۴۴: مهدی کیانی با تکلی خشن مهدی ترابی را زمین گیر کرد. این حرکت با اعتراض محمدحسین کنعانی زادگان همراه شد و داور به کیانی و کنعانی زادگان کارت زرد نشان داد و در ادامه به سمت محسن خلیلی رفت و به او هم کارت زرد داد.

دقیقه ۴۰: روی ارسال اوت بلند پرسپولیسی‌ها به داخل محوطه جریمه سپاهان، علی علیپور صاحب موقعیت شوت زنی شد و توپ را به قسمت خارجی تور دروازه زد تا چند بازیکن دچار اشتباه شوند و به نشانه گل، خوشحالی کنند.

دقیقه ۳۴: ضد حمله سریع پرسپولیسی‌ها در داخل محوطه جریمه به براندائو ارسال شد که او یک قدم عقب‌تر از توپ بود و نیازمند صاحب توپ شد.

دقیقه ۲۳: خطرناک‌ترین فرصت بازی از دست رفت. ارسال پرسپولیسی‌ها به روی دروازه در داخل محوطه شش قدم به براندائو رسید، اما ضربه او در حالی که هیچ مزاحمی هم نداشت، به اوت رفت. یک دقیقه بعد براندائو مجددا موقعیت دیگری را از دست داد تا حسرت پرسپولیسی‌ها را به دنبال داشته باشد.

دقیقه ۱۸: پرسپولیس نخستین فرصت جدی خود را ایجاد کرد که این فرصت تک به تک میان نادری و دروازه‌بان پرسپولیس با خروج مناسبی از سوی نیازمند همراه شد.

دقیقه ۱۴: بعد سپاهان فرصت دیگری را با ارسال روی دروازه خلق کرد که این موقعیت به علت تعدد پرسپولیسی در محوطه جریمه دفع شد.

دقیقه ۹: سپاهان به ضربه ایستگاهی در موقعیت خوبی رسید که شوت محکم و پرقدرت استنلی با واکنش خوبی از سوی بیرانوند راهی به دروازه نیافت.  

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند

 

داور باسابقه در جنجال سازی؛ چگونه مأمور قضاوت بازی حساس لیگ شد؟

از همان زمانی که وحید کاظمی از سوی کمیته داوران برای قضاوت بازی حساس پرسپولیس و سپاهان انتخاب شد، گفته می شد که سوت های این داور جنجالی و بدسابقه، احتمالا باعث افزایش اصطکاک ها خواهد شد اما مشخص نیست فدراسیون به چه دلیلی این انتخاب عجیب را برای تنش زاترین مسابقه سال های اخیر در فوتبال ایران برگزیده است!

 کاظمی در فصل اخیر با سوت‌های جنجال و بحث برانگیز خود، همواره در هجمه سکوها قرار داشته و در تصمیمی پرشائبه از سوی کمیته داوران برابر حساس‌ترین دیدار هفته چهارم انتخاب شد.

او بعد از اینکه در چند صحنه سوت های مورد اعتراض به صدا درآورد، با دادن کارت زرد جنجال ساز به وحید امیری یک بلوای دنباله‌دار را بنا نهاد و وینگر پرسپولیس که کسی از او بداخلاقی ندیده بود، در چند صحنه با اشاره به اشتباه او مدعی شده که مرتکب خطای منجر به دریافت کارت نشده است. در یکی از صحنه‌ها نیز که به نظر حق با امیری می‌رسید او بعد از اعلام خطا از سوی کاظمی، با تعجب و عصبانیت به سمت او رفت و در شرایطی که به نظر می‌رسید با تهدید مبنی بر احترام به تصمیمش مواجه شده بود، تصمیماتش را به خدا واگذار کرد.

از سوابق تصمیمات جنجالی این داور می‌توان به دیدار جنجالی پلی آف لیگ دو، نیمه نهایی جام حذفی اشاره کرد و اکنون همه نگران سوت های جنجالی او در نیمه دوم هستند.

برق گرفتگی یک خبرنگار در ورزشگاه آزادی!

پس از سانحه تلخی که هفته گذشته منجر به مرگ یک کودک شش ساله در ورزشگاه آزادی به دلیل برق گرفتگی شد، امروز بار دیگر این اتفاق می رفت که تکرار شود اما خوشبختانه منجر به خسارت جانی شد.

در سیستم دو شاخه برق جایگاه خبرنگاران مشکلی به وجود آمد و یکی از خبرنگاران مدعی شد که او را برق گرفته است اما جان سالم به در برده... به همین خاطر مسئولان ورزشگاه وارد عمل شدند و مشکل رخ داده را بلافاصله با تعویض دوشاخه بر طرف کردند. همچنین با اعتراض برخی خبرنگاران افراد متفرقه حاضر در جایگاه خبرنگاران از این جایگاه خارج شدند.

معرفی مجدد قلعه نویی به عنوان رئیس مافیای ایران!

سرمربی سپاهان بار دیگر در تهران به ریاست مافیا متهم شد. در اوایل بازی امروز سپاهان در ورزشگاه آزادی، زمانی که از سوی سکوهای سرخ علیه قلعه‌نویی شعار سر داده می‌شد، او به یکی از مسئولان کنار زمین تذکر می‌داد که حواسش به شعار دهنده‌ها باشد. البته قلعه‌نویی در اواخر نیمه زمانی که شعار هواداران شدت گرفت با دست به سینه‌اش کوبید و به نوعی به کنایه حرف آن‌ها را تصدیق کرد.

تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در حالی از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته اند که تعداد بسیار زیادی از طرفداران تیم سرخپوش تهرانی بیرون درهای ورزشگاه در انتظار ورود به استادیوم ماندند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که تعداد بسیاری از دوستداران تیم پرسپولیس موفق به تهیه بلیت از راه الکترونیکی نشده بودند، راهی استادیوم شدند و به دلیل ممانعت پلیس، ترافیک نسبتاً سنگینی بیرون ورزشگاه به وجود آمد و هواداران معدودی که بلیت داشتند، هم به سختی توانستند وارد استادیوم آزادی شوند.

برای یکی از معدود دفعات در سال های اخیر ، بخش عمده صندلی های ورزشگاه آزادی هنگام برگزاری بازی حساس پرسپولیس و سپاهان خالی مانده و این موضوع در کمال تعجب به بسته شدن سایت فروش بلیت مرتبط بوده است.

با توجه به برد پرسپولیس مقابل استقلال در شهرآورد نودویکم، هواداران زیادی از پرسپولیس برای تماشای بازی حساس و تعیین کننده مقابل سپاهان خواهان دیدن بازی از نزدیک بودند. با وجود تذکر‌های مختلف، اما باز هم برخی از هواداران بدون تهیه بلیت به ورزشگاه آزادی آمدند که به آن‌ها اجازه ورود به ورزشگاه آزادی داده نشد. اما در این میان هواداران معترض بودند که از ظهر امروز سایت فروش بلیت به رغم باقی ماندن صندلی خالی، بسته شد و نتوانستند بلیت بخرند.

در این حال هواداران تیم سپاهان در گوشه‌ای از ورزشگاه منتظر بودند تا بتوانند وارد ورزشگاه آزادی شوند. هواداران تیم سپاهان با لباس‌های متحدالشکل زردرنگ خود را به ورزشگاه آزادی رساندند. در لحظه سوت آغاز بازی جمعیتی بیش از ۱۵ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند و بیش از این رقم بیرون درهای آزادی بدون بلیت ماندند! در این باره شایعه شده که بستن زودهنگام سایت فروش بلیت برای کنترل تماشاگران بوده، ولی این تدبیر باعث زیان مالی باشگاه پرسپولیس شده است!

 

گل و بلبل و شیرینی بین تماشاگران پرسپولیس و سپاهان

با هماهنگی یگان ویژه با لیدر‌های دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان تماشاگران اصفهانی با احترام وارد ورزشگاه شده و با شربت و شیرینی از آن‌ها پذیرایی شد. آن‌ها پس از ورود به داخل ورزشگاه با خوشامد لیدر‌های پرسپولیس مواجه شدند تا به نوعی کدورت‌ها را فراموش کنند. قرار بود محمدحسن انصاری‌فرد و مسعود تابش مدیران عامل دو باشگاه نیز در مراسم باشند که آن‌ها به خاطر ازدحام مسیر دیر به ورزشگاه رسیدند!

 

استقلال؛ اسیر سندروم دقایق آخر، گل فرشید هم به داد استراماچونی نرسید

تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در ادامه بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و تماشایی و پرگل با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت. داریوش شجاعیان (۶۸) و فرشید اسماعیلی (۹۰) برای استقلال و دانیال اسماعیلی‌فر (۷۳) و امیرارسلان مطهری (۲+۹۰) برای ذوب‌آهن گلزنی کردند.

آندره‌آ استراماچونی دقیقه ۸۳ به دلیل اعتراض به تصمیم داور، توپ را شوت کرد که بیژن حیدری او را بلافاصله با کارت قرمز، اخراج کرد. استقلال با این تساوی ۳ امتیازی شد و به رده چهاردهم رفت و شاگردان منصوریان نیز ۴ امتیازی شدند.

ترکیب ذوب‌آهن: یوسف بهزادی، هادی محمدی، محمد نژاد مهدی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا عباسی (۷۷ -محمدرضا خلتعبری)، کریسانتوس (۶۰ - علیرضا منظمی)، حمید ملکی، امیرارسلان مطهری، میلاد فخرالدینی و رضا حبیب‌زاده (۷۰ - دانیال اسماعیل‌فر).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلیچ، مسعود ریگی (۴+۹۰ عارف غلامی)، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، محسن کریمی (۴۲- مهدی قائدی) و مرتضی تبریزی (۸۱ - آرش رضاوند).

داور: بیژن حیدری

نیمه اول
دقیقه ۵: پاس عمقی به محسن کریمی رسید که ضربه مهاجم استقلال به شکل خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷: در شلوغی دروازه استقلال، کریسانتوس می‌توانست گلزنی کند، اما ضربه او آرام به سمت دروازه زده شد و حسینی آن را گرفت.

دقیقه ۲۴: ضربه ایستگاهی فرشید اسماعیلی را دروازه‌بان ذوب‌آهن راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۶: ضربه بوحمدان به کنار دروازه استقلال برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت.

دقیقه ۳۹: استقلالی‌ها دو بار صاحب موقعیت برای گلزنی شدند که ابتدا ضربه محسن کریمی را دروازه‌بان ذوب آهن دفع کرد و سپس در ادامه توپ ارسالی را یزدانی زد که راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۰: ارسال حدادی‌فر از نقطه کرنر روی دروازه استقلال با ضربه سر هادی محمدی همراه بود که توپ از بالای دروازه راهی اوت شد.

گزارش تصویری دیدار استقلال و ذوب آهن

دقیقه ۶۸ - گل اول برای استقلال توسط شجاعیان : توپ ارسالی فرشید اسماعیلی به داریوش شجاعیان رسید که این بازیکن پس از کنترل توپ، توانست دروازه ذوب‌آهن را با ضربه ای زمینی باز کند.

دقیقه ۷۱: شوت اسماعیلی‌فر تازه وارد را حسینی با واکنشی به موقع در آغوش گرفت.

دقیقه ۷۳ - گل اول ذوب آهن توسط اسماعیلی فر: کرنر ارسالی این بار از سوی ذوب‌آهن به تیر دوم رفت که بعد از پاس عرضی، اسماعیلی‌فر پشت محوطه شش قدم توپ را با ض ربه بغل پا وارد دروازه استقلال کرد.

دقیقه ۸۰: شوت از راه دور خلعتبری تازه وارد را حسینی به واکنشی عالی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۸۳: استراماچونی به نشانه اعتراض اقدام به زدن توپ نمود که حیدری داور بازی او را از روی نیمکت اخراج کرد.

دقیقه ۸۴: ارسال آرش رضاوند به تیر دوم به شجاعیان رسید که ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰ - گل دوم استقلال توسط فرشید اسماعیلی: شوت آرام و زمینی اسماعیلی از پشت محوطه به گوشه دروازه میزبان رفت تا دومین گل استقلال رقم بخورد و این تیم به شکستن طلسم برد نزدیک شود.

دقیقه ۲ ۹- گل دوم ذوب آهن توسط ارسلان مطهری: در بازگشت یک توپ دفع شده، ذوبی ها در جدال هوایی برنده شدند و توپ پشت مدافعان استقلال، به ارسلان مطهری رسید و او در شلوغی جلوی دروازه توانست ضربه نهایی را زده و بازی را به تساوی بکشاند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۱
شربت شهادت دادن :)
پاسخ ها
تراکتوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
واقعا جدای بحثهای تعصبی جای تبریک داره به سپاهان بخاطر مدیریت غیر دولتی و نتایج خوبی که مبگیره
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
من از نیمه دوم دیدم
چیزی که تعجب بر انگیز بود نبود دعوا داخل زمین و روی سکوها بود
کاش همه مسابقات اینطوری باشه
سیروان کردستان
| Germany |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
پرسپولیس تیم وابسته است و این رفتارا عجیب نیست
این لوس بازیها دیگه چیه با شربت و شیرینی پذیرایی شدند!!!!!
یعنی یه طرفه تر از این سایت من ندیدم، باید از اصفهان بیاییم مثل اینکه
شربت و شیرینی؟این چه کار مضحکیه که دارن انجام میدن؟
اگر کمیته انضباطی دوباره بی اخلاقی نکند باید امثال احمدزاده ها را که نخود هر دعوایی میشوند را با محرومیت سنگین مجازات کند
او چکاره ماجرا بود که با جان مردم بازی میکند و حتی اندازه وجودش هم کوچکتر از آن است که در دعوای دیگران دخالت کند
کنترل ۱۵ هزار نفر سخته چجوری میخوان ۱۵ میلیون نفرو کنترل کنن؟؟؟؟
عیار واقعی پرسپول بدون داور همینه....باقی همه معجزه داوری و عوامل خارج از زمینه....همینه....همینه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
هرچه میخواهد دل تنگت بگو. یعنی به نظر شما داور باید ضد پرسپولیس سوت بزنه تا باورت بشه معجزه داوری و عوامل خارج از زمین وجود نداره؟ من بازی امروزو ندیدم ولی توصیف داورو شنیدم. راجع به بازیهای قبلی باید بگم این تیم مث زمان برانکو بازی نمیکنه. اینم به دلیل مربی و نداشتن بازیکن گل زنه. بیشتر حرفای شما استقلالیا از سوز سه قهرمانی پشت سر هم پرسپولیسه. بهتر اینه به تیم خودتون بپردازین. با تهمت زدن به رقیب، استقلالتون قوی نمیشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
بر اول بازی رو ببین بعد بیا کامنت بذار...اصل تیمتون بدون داور همینه...به استقلال هم کاری نداریم چون فدراسیون و دولتیا به هدفشون که پاشوندن استقلال بود رسیدن...الان صحبت تیم حزب رستاخیز دولته
پرسپولیس با ابن مربی واین بازیکنان بیفکر وعصبی به جائی نمیرسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
امید به خدا
زنده‌باد سپاهان و ذوب‌آهن
نابود باد استقلال و پیروزی
پاسخ ها
سیروان کردستان
| Germany |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
خدا شفاتون بده
طرفدار هیچ تیمی نیستم اما این فوتبال کثیفه
تیم دولتی عاقبتش همینه چون با پولهای نفتی بودار اداره میشه
زنده باد سپاهان که پرسپولیس را سرجایش نشاند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
مثل اینکه جاش خیلی میسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
قبلش تراکتور تو جاش نشوند
درود بر تمام تیم‌ها به غیر از پرسپولیس و استقلال.
مثل اینکه امسال فدراسیون دیگه زروش نمیرسه برا بعضی از تیمها
سپاهان برد حالا هر چی دوست دارید بگین داور جنجالی و مافیا و.... مثل دود نو رختکن و آب مسموم و ..... داستان سرایی کنید ولی تابناک به عنوان یک خبرگزاری باید بیطرف باشی نه جانبداری کنی
طرفدارهیچ تیمی نیستم اما داور باعث باخت تیم قرمز بود اینهمه کارت الکی بخصوص کارت بی مورد به دروازبان قرمز باعث برهم زدن تمرکز تیم قرمزشد
پاسخ ها
شایان
| Germany |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
والا پرسپولیس اگه کمکهای داوری و وزارت و ...بهش نبود تو این چند سال سهمیه هم نمیگرفت چه برسه به کاپ
آفرین بر قلعه نوعی کاش ایستگاهی نورافکن هم گل می شد تا جشنواره سوپر گل تکمیل می شد
ذوب‌آهن استقلال را سرجایش خواهد نشاند.
این دوره می خوان تراکتورسازی رو قهرمان کنن ببینید کی گفتم
زنده باد همه تیمای شهرستانی و نابود باد تیم های بیت المال خور استقلال و پیروزی تهران که حق همه تیم ها رو چپاول میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
مرگ بر استقلال و پیروزی
جالب است که گل دوم ذوب آهن حداقل ۱متر مهاجم در آفساید بود و داوران ندیدند!!!
پاسخ ها
آنیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
شما دیدی؟ لطفا به تعریف آفساید در قوانین داوری
و تعریف متر در استانداردهای بین المللی مراجعه کنید. من نه استقلالی ام و نه پرسپولیسی ولی به نظرم این دو باشگاه دارند از پرطرفدار بودنشون . علیه سایر تیم ها سو استفاده می کنند.
سیروان کردستان
| Germany |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
گل دوم ذوب آهن باحال بود.. یک هیئت چند نفره از ذوبی های عزیز تو آفساید بودند و ظاهرا داور التفاتی بهشون نداشت و آفساید گیری رو فراموش کرده بود.
گل دوم ذوب آهن آفساید بود
فقط تیتر برای استقلال زده باز هم‌مافیایی بودن رسانه تون معلوم تمامش پیروزی نوشتی چقدر کثیف این فوتبال و رسانه های ایران
گل دوم ذوب آهن آفساید بود
خداییش باانصاف نظر بدید
سرافکندگی تهران در مقابل اصفهان
استقلال هم به پرسپولیس پیوست. روحشان غمگین و یادشان حقیر باد.
هرکی هرچی میخوادبگه پرسپولیس قهرمان سه دوره متوالی لیگ برتر وقهرمان جام حذفی ونایب قهرمان آسیاست . پرسپولیس همیشه شخصیت وشایستگی قهرمان شدن را داشته دارد وخواهد داشت اما قهرمان هاهم گاهی میبازن ! ما هواداران پرسپولیس درهرحال حامی تیم محبوبمان هستیم ومثل هواداران بعضی تیمها ! تیممان رابه بی غیرتی وبی عرضگی متهم نمیکنیم وازبازیکنانمان باسنگ وآجر پذیرایی نمیکنیم !!!
پاسخ ها
سپاهان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
سلام سپاهان هم تیم پر افتخاری است بازی و مسابقه برد و باخت داره ولی اخلاق را نباید باخت هموطن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
دمت گرم
این رسانه ها با وقاحت تمام به طرفداری از دو تیم پایتخت مطلب می نویسن. این مثلا گزارشگر با عصبانیت و بغض در مورد داور نوشته و مطلبشو منتشر کرده. حتی سعی نکردی یه ذره با بیطرفی بنویسی
تا زمانیکه مسئولین نگاه نور چشمی گونهء خود ، بدو تیم استقلال و پرسپولیس را اصلاح نکرده و دیدگاه بیطرفانه بر تمام تیمها را نداشته باشند ، وضع بهمین حال بد خواهد بود . آنجا که بازیکنان ایندو تیم در مقابل داوران مسابقه گردنکشی میکنند و متاسفانه داوران هم با آتها مماشات مینمایند ، غرور کاذب ایجاد شده و بازیکنی چون شجاع خلیلزاده یا وحید امیری یا ... بسر داور داد میکشند و قیافه میگیرند . جایگاه انسانهای شریف با اخلاق انسانی و عملشان مشخص میشود نه با گردنکشی یا اینکه در کدام تیم بازی میکند . !!!
سپاهان محشر بود
استفاده از فناوری VARنیاز مبرم داوری لیگ است. در این ۵هفته هنوز ۱هفته نبوده که داوری بضرر استقلال تمام نشود .
گل کاملا آفساید است ولی یه عده کارشناس امده اند و به کمک داور تبریک می گویند زیرا داوری از بیخ نادرست است
فقط ببیند اگه پرسپولیس ۵هفته نتیجه نگیرد چطور نماینده سلطانی فر می رود و برانکو را می آورد و به خواست هواداران بله می گوید ولی حاضر نیست حاجی فتح اله را به استقلال بیاورد
اين اقاي برانكو بزرگ چرا درتيم عربستاني نتيجه نگرفت چون انجا وزير وداوران حمايتش نكردند عيار پرسپوليس ديروز مشخص شد در مقابل استقلال هم اگر پيروز شد خودزني استقلا باعث شد
درود بر سپاهان و استقلال و مرگ بر پرسپولیس و ذوب آهن
اين برق گرفتگي هاي سريالي تو ورزشگاهها كمي مشكوك مي زنه ! دارن شرايط رو براي ورود خانمها مهيا مي كنن !!!!!
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات